×

Dbamy o Twoje dane!

Wiemy, że Twoje dane osobowe są dla Ciebie bardzo ważne, dlatego naszym priorytetem jest przetwarzanie ich ściśle z postanowieniami ustawowymi.
Wszystkie informacje na temat tego jakie dane gromadzimy oraz w jaki sposób je wykorzystujemy znajdziesz w zaktualizowanej Polityce Prywatności.

FAQ - Często Zadawane Pytania

Zakupy w Salonie
  1. Gdzie znajdę najbliższy Salon Verona?
    Lista wszystkich Salonów wraz z numerami kontaktowymi znajduje się na stronie Znajdź Salon
  2. Jak mogę sprawdzić dostępność biżuterii w Salonie?
    W celu sprawdzenia dostępności biżuterii, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z Obsługą Salonu.
  3. Wybrana przeze mnie biżuteria nie jest dostępna w Salonie. Jak mogę ją zakupić w Salonie?
    Jeśli biżuteria jest dostępna na stronie Verona.pl, a nie jest dostępna w samym Salonie, można dokonać zamówienia z dostawą do wybranego Salonu Verona. Możliwość zamówienia na Verona.pl, z dostawą do wybranego Salonu, nie dotyczy zegarków.
Zakupy na stronie Verona.pl
  1. Jak mogę złożyć zamówienie na stronie Verona.pl?
    Zamówienie można złożyć po dodaniu wybranych produktów do “koszyka”, a następnie wybraniu opcji “zrealizuj zamówienie”.
  2. Czy mogę złożyć zamówienie drogą telefoniczną?
    Nie ma możliwości złożenia zamówienia za pośrednictwem infolinii, ze względu na niezbędną akceptację Regulaminu sklepu Verona.pl oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, na potrzeby realizacji zamówienia.
  3. Jak mogę opłacić moje zamówienie?
    Klient ma możliwość dokonania opłaty za zamówienie w dogodny dla niego sposób: za pomocą przelewu on-line, karty płatniczej, PayPal lub płacąc gotówką przy odbiorze. Istnieje również możliwość wykonania tradycyjnego przekazu lub przelewu - w tej sytuacji prosimy o bezpośredni kontakt z Doradcą Klienta Verona.pl
  4. Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?
    Klient, który posiada profil na naszej stronie Verona.pl, może zweryfikować obecny status swojego zamówienia w Panelu Klienta. Klient na bieżąco otrzymuje informacje o statusie swojego zamówienia na adres e-mailowy podany podczas składania zamówienia.
  5. Co oznaczają statusy mojego zamówienia?
    Nowe zamówienie - zamówienie jest przyjęte do realizacji i obecnie odbywa się proces weryfikacji dostępności biżuterii.
    W trakcie realizacji - płatność za zamówienie została zaakceptowana, a biżuteria jest pakowana i przygotowywana do wysyłki.
    Zrealizowane - zamówienie zostało przekazane kurierowi do doręczenia. Kurier powinien pojawić się następnego dnia roboczego, aby doręczyć paczkę.
    Wydłużony czas realizacji - biżuteria nie jest dostępna bezpośrednio w magazynie Sklepu Internetowego i jest sprowadzana z innego magazynu, a czas realizacji zamówienia może zostać wydłużony o kilka dni roboczych w stosunku do deklarowanego.
    Zamówienie anulowane - z powodu braku dostępności biżuterii zamówienie zostaje anulowane a środki zwracane są na konto Klienta najszybciej jak to możliwe.
  6. Czy mogę anulować swoje zamówienie?
    Klient może anulować zamówienie do momentu przekazania kurierowi paczki do doręczenia. Jeśli zamówienie zostało opłacone, środki zostaną niezwłocznie zwrócone na konto Klienta.
  7. Gdzie mogę umieścić prośbę o wykonanie indywidualnego grawerunku?
    Informację o wykonaniu indywidualnego grawerunku można umieścić w specjalnie do tego przeznaczonym polu, na karcie produktu lub w polu “komentarz do zamówienia”, który znajduje się w ostatnim etapie składania zamówienia na stronie Verona.pl. Usługa grawerunku jest bezpłatna i nie wydłuża czasu realizacji zamówienia.
  8. W jakim terminie kurier doręczy moje zamówienie?
    Dostawa odbywa się w dni robocze, między godziną 9.00 a 17.00. W momencie zrealizowania zamówienia i przekazania go kurierowi do doręczenia, Klient mailowo otrzymuje numer listu przewozowego paczki, aby mógł śledzić kolejne etapy dostawy. Przesyłki krajowe powinny dotrzeć do Kupującego następnego dnia roboczego po dniu ich nadania. Przesyłki zagraniczne dostarczane za pomocą firmy kurierskiej GLS Poland, powinny dotrzeć w ciągu 6 dni roboczych od daty jej nadania.
  9. Czy jest możliwość wprowadzenia zmian do złożonego zamówienia?
    Ewentualne zmiany w złożonym zamówieniu mogą zostać wprowadzone po wcześniejszej weryfikacji. Zachęcamy do kontaktu z Doradcą Klienta.
  10. Czy jest możliwe wykonanie biżuterii według projektu Klienta?
    Niestety, nie ma możliwości złożenia zamówienia na biżuterię wykonaną według projektu Klienta.
  11. Czy można złożyć zamówienie z dostawą poza granicę Polski?
    Klient ma możliwość złożenia zamówienia z dostawą do wybranego kraju Unii Europejskiej. Dodatkowy koszt wysyłki to 75 złotych.
  12. Otrzymałem wadliwy towar, co powinienem zrobić w tej sytuacji?
    W tej sytuacji prosimy o niezwłoczny kontakt drogą e-mailową z Doradcą Klienta.
Zwrot
  1. Czy można dokonać zwrotu biżuterii zakupionej w Salonie?
    W przypadku zakupu biżuterii w jednym z naszych Salonów, istnieje jedynie możliwość wymiany w ciągu 7 dni od daty zakupu, w tym samym Salonie, w którym został dokonany pierwotny zakup. Wymieniona biżuteria musi być pełnowartościowa, nie może nosić śladów użytkowania, a także musi posiadać metki oraz certyfikaty. W przypadku wymiany biżuterii z kamieniami szlachetnymi, w pierwszej kolejności wykonywana jest bezpłatna ekspertyza rzeczoznawcy. Podstawą do wykonania wymiany jest dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego.
  2. Czy można dokonać zwrotu biżuterii zakupionej na stronie Verona.pl?
    W przypadku zakupu biżuterii na stronie Verona.pl istnieje możliwość zwrotu lub wymiany biżuterii w ciągu 30 dni od daty zakupu. Dotyczy to jednak tylko zamówień z dostawą kurierską pod wskazany przez Klienta adres, nie dotyczy to zamówień z odbiorem w Salonie. W celu dokonania zwrotu lub wymiany za pośrednictwem bezpłatnego kuriera, prosimy o kontakt z Doradcą Klienta. Kurier powinien pojawić się w ciągu 2 dni roboczych, aby odebrać paczkę. Zwrotu lub wymiany można dokonać również za pośrednictwem jednego z Salonów, który przekaże zamówienie do Centrali firmy w celu wykonania zwrotu lub wymiany produktu. Procedura zwrotu lub wymiany trwa do 14 dni. Do zwracanej paczki należy dołączyć wydrukowany formularz zwrotu: formularz zwrotu.
Reklamacje oraz usługi
  1. Jak mogę zareklamować biżuterię zakupioną w Salonie Verona?
    Warunkiem przyjęcia Reklamacji jest posiadanie dowodu zakupu. Na podstawie paragonu reklamacja przyjmowana jest w sposób bezwarunkowy. Jeśli Klient posiada inny dowód zakupu - metkę, potwierdzenie płatności lub wskaże datę i miejsce zakupu- reklamacja może zostać przyjęta warunkowo. Reklamacja Klienta jest rozpatrywana w ciągu 14 dni. W ciągu 14 dni, Klient otrzymuje decyzję reklamacyjną, od której przysługuje mu odwołanie w postaci ponownego wszczęcia postępowania reklamacyjnego. Jeśli Klient nie uzyska takiej informacji w ciągu 14, reklamacja jest rozpatrywana zgodnie z jego żądaniem. Reklamacja jest odbierana w tym samym Salonie, w którym została złożona.
  2. Jak mogę zareklamować biżuterię kupioną na stronie Verona.pl?
    W celu złożenia reklamacji konieczne jest odesłanie biżuterii wraz z wypełnionym formularzem reklamacji na adres:
    YES Biżuteria Sp. z o.o.
    ul. Świerzawska 1
    60-321 Poznań
    Klient ma również możliwość pozostawienia reklamacji w dowolnym salonie Verona, który w imieniu klienta przekaże ją do Centrali firmy.
    Warunkiem przyjęcia Reklamacji jest posiadanie dowodu zakupu. Na podstawie paragonu lub numeru zamówienia na Verona.pl, reklamacja przyjmowana jest w sposób bezwarunkowy. Jeśli Klient posiada inny dowód zakupu - metkę, potwierdzenie płatności - reklamacja może zostać przyjęta warunkowo. Reklamacja Klienta jest rozpatrywana w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania w Centrali firmy.
    W ciągu 14 dni, Klient otrzymuje decyzję reklamacją, od której przysługuje mu odwołanie w postaci ponownego wszczęcia postępowania reklamacyjnego. Jeśli Klient nie uzyska takiej informacji w ciągu 14, reklamacja jest rozpatrywana zgodnie z jego żądaniem. Reklamacja jest odsyłana do Klienta kurierem GLS lub może zostać odebrana w tym samym Salonie, w którym została złożona.
  3. Czy mogę żądać wykonania usługi, jeśli minął okres gwarancyjny?
    Jeśli minął dwuletni okres roszczeń reklamacyjnych, Klient ma możliwość zlecenia wskazanej przez niego usługi. W celu zlecenia wykonania usługi niezbędny jest dowód zakupu w postaci paragonu lub numeru zamówienia na stronie Verona.pl, ewentualnie na podstawie metki, potwierdzenia płatności. Biżuteria jest przekazywana do specjalisty, który weryfikuje możliwość wykonania usługi, a następnie Klient zostaje poinformowany o kosztach oraz musi wyrazić zgodę na wykonanie płatnej usługi.