
Bezpieczne Zakupy
Ze względu na obecną sytuację, mając w trosce ochronę zdrowia nas wszystkich i rekomendacje ekspertów, wprowadziliśmy szereg działań:
Zakupy w Salonach Verona

Dbamy o Twoje bezpieczeństwo
Twoje bezpieczeństwo jest dla nas najważniejsze. Zapewniamy je poprzez umieszczenie dozowników z płynem dezynfekującym w każdym Salonie, odkażanie biżuterii przed i po jej przymierzeniu, używanie przez naszych Doradców środków ochronnych, zachowanie 2-metrowej odległości oraz ciągłe dezynfekowanie przestrzeni Salonów.

Zalecamy płatność bezgotówkową
Zachęcamy Cię do płacenia za zakupy w Salonach bezgotówkowymi metodami płatności.

Wydłużamy możliwość wymiany biżuterii
Wydłużamy możliwość wymiany biżuterii zakupionej w Salonach do 100 dni.
Zakupy na Verona.pl

Dbamy o komfort Twoich zakupów
Wszystkie zamówienia na Verona.pl realizowane są przy zachowaniu bardzo wysokich standardów bezpieczeństwa. Zakupioną biżuterię z czułością pakujemy w pudełka idealne na prezent.

Bezpieczne dostawy do domu
Oferujemy darmową dostawę do 24.12. na terenie Polski i bezpłatny zwrot do 100 dni!

Komfortowe metody płatności
Wprowadziliśmy wiele wygodnych metod płatności, w tym PayPo, które pozwala zapłacić za zakupy do 30 dni po zamówieniu oraz raty 0% przy zakupach o wartości od 300 zł do 10 000 zł.

Dostawa kurierem
Nasi kurierzy również dbają o bezpieczeństwo swoje i wasze - są przeszkoleni z zasad higieny i wyposażeni w środki dezynfekujące. Zachęcamy do dodatkowego ograniczenia kontaktu i umówienie się na zostawienie paczki pod drzwiami.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Lista wszystkich Salonów wraz z numerami kontaktowymi znajdziesz TUTAJ.
Formy płatności za zamówienie:
- płatności online: przelew online, BLIK, karta płatnicza, PayPal, Raty Alior Bank (opcja ratalna jest możliwa dla zamówień od 300 do 10 000 PLN), płatności odroczone PayPo (dla zamówień do kwoty 2 000 PLN)
- płatność przy odbiorze (dla zamówień do kwoty 6 000 PLN) w formie gotówkowej lub za pomocą kodu BLIK bezpośrednio u kuriera.
Lista dostępnych usług wraz z cennikiem znajduje się tutaj.
Aby wykonać usługę należy złożyć formularz w wybranym Salonie. Do jego złożenia niezbędny jest dowód zakupu w postaci paragonu/ e-paragonu lub numeru zamówienia na stronie Verona.pl (ewentualnie inny dowód zakupu - metka, certyfikat, potwierdzenie płatności). Biżuteria jest przekazywana do specjalisty, który weryfikuje możliwość wykonania usługi. W następnym kroku zostaniesz poinformowany o kosztach oraz poprosimy Cię o wyrażenie zgody na wykonanie usługi.
Możesz zwrócić biżuterię w ciągu 100 dni od daty zakupu. W celu dokonania zwrotu za pośrednictwem bezpłatnego kuriera GLS prosimy o kontakt z jednym z naszych Doradców Klienta, który przekaże szczegółową instrukcję zwrotu. W przypadku wyboru Szybkich Zwrotów InPost prosimy o skorzystanie z formularza InPost. Zwrotu można dokonać również za pośrednictwem jednego z Salonów. Biżuteria musi być pełnowartościowa, bez śladów użytkowania, z zachowanymi metkami, paragonem/e-paragonem oraz certyfikatem/ami. Produkty z akcji/promocji specjalnych podlegają pod regulaminy akcji. Możliwość zwrotu nie dotyczy biżuterii personalizowanej (wykonanej według indywidualnej specyfikacji/grawer).
Do zwracanej paczki należy dołączyć wydrukowany formularz zwrotu: formularz zwrotu.