Przejdź do treści

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

1. Zakupy w Salonie

Lista wszystkich Salonów wraz z numerami kontaktowymi znajdziesz  TUTAJ.

W przypadku gdy biżuteria jest dostępna na stronie Verona.pl, możesz złożyć zamówienie z dostawą do wybranego Salonu Verona (z możliwości tej wykluczona jest biżuteria objęta promocją oraz zegarki marek obcych). Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w tym przypadku w Salonie Verona, tym samym warunki zakupu podlegają Regulaminowi Salonu Verona. Odbiór jest możliwy tylko w Salonach Verona, nie ma możliwości odbioru w Salonach Partnerskich.



2. Zakupy na stronie Verona.pl

Zakupu możesz dokonać jako Gość/Gościni lub jako zalogowany Użytkownik/Użytkowniczka. Wybierz produkt, dodaj go do koszyka, a następnie zrealizuj zamówienie z wybraną formą płatności i dostawy.

Formy płatności za zamówienie:
- płatności online: przelew online, BLIK, karta płatnicza, PayPal, Raty Alior Bank (opcja ratalna jest możliwa dla zamówień od 300 do 10 000 PLN), płatności odroczone PayPo (dla zamówień do kwoty 2 000 PLN)
- płatność przy odbiorze (dla zamówień do kwoty 6 000 PLN) w formie gotówkowej lub za pomocą kodu BLIK bezpośrednio u kuriera.

W przypadku, gdy posiadasz konto na stronie Verona.pl, możesz sprawdzić obecny status zamówienia na swoim profilu, w zakładce "Zamówienia". Ponadto, na bieżąco otrzymasz wiadomości o procesowaniu Twojego zamówienia na podany adres e-mail.

Nowe zamówienie - zamówienie zostało złożone.
W realizacji - płatność za zamówienie została zaakceptowana, biżuteria jest pakowana i przygotowywana do wysyłki.
Zrealizowane - zamówienie zostało przekazane firmie kurierskiej do doręczenia.
Zamówienie anulowane - zamówienie zostało anulowane, a środki zwracane są na konto Klienta najszybciej jak to możliwe.

Aby anulować zamówienie skontaktuj się z jednym z naszych Doradców Klienta. Możesz to zrobić do momentu przekazania kurierowi paczki do doręczenia. Jeśli zamówienie zostało opłacone, środki zostaną niezwłocznie zwrócone w tej samej formie, w jakiej została dokonana płatność za zamówienie.

Do każdego rodzaju biżuterii zaprojektowaliśmy idealne pudełko, które wspaniale eksponuje pierścionki, kolczyki, naszyjniki czy bransoletki.

Dostawa kurierska odbywa się w dni robocze.W przypadku dostawy na terenie Polski trwa to zazwyczaj 1 dzień roboczy, w przypadku dostawy na terenie Unii Europejskiej trwa to do 6 dni roboczych.
Dostawa do urządzeń InPost Paczkomat ® 24/7 realizowana jest w dni robocze.

Ewentualne zmiany w złożonym zamówieniu mogą zostać wprowadzone po naszej wcześniejszej weryfikacji. Zachęcamy do kontaktu z jednym z naszych Doradców Klienta.

Realizujemy dostawę biżuterię do krajów Unii Europejskiej. Koszt wysyłki to 45 PLN.



3. Zwroty

W tym samym Salonie, w którym dokonałeś zakupu w ciągu 100 dni możesz:
- wymienić na inny produkt w tej samej cenie lub wyższej (dopłacając różnicę),
- zdecydować się na zwrot środków za zwracany produkt na kartę podarunkową.

Zwracana/wymieniana biżuteria musi być pełnowartościowa, bez śladów użytkowania, z zachowanym paragonem/e-paragonem (nie musisz go drukować!), z nienaruszoną (tj. przymocowaną do towaru w taki sam sposób jak w dniu zakupu) i nieuszkodzoną metką oraz z certyfikatami, jeżeli w momencie zakupu były wydane; wyjątek stanowią charmsy, beadsy oraz pierścionki zaręczynowe, dla których zwrot jest możliwy także, gdy metka zostanie odczepiona od produktu, jednak musi być ona przekazana przy zwrocie/ wymianie biżuterii.

Możliwość zwrotu i wymiany nie dotyczy kart podarunkowych, biżuterii spersonalizowanej (np. grawer), zamówień specjalnych oraz zegarków marek obcych.

Możesz zwrócić biżuterię w ciągu 100 dni od daty zakupu. W celu dokonania zwrotu za pośrednictwem bezpłatnego kuriera GLS prosimy o kontakt z jednym z naszych Doradców Klienta, który przekaże szczegółową instrukcję zwrotu. W przypadku wyboru Szybkich Zwrotów InPost prosimy o skorzystanie z formularza InPost. Zwrotu można dokonać również za pośrednictwem jednego z Salonów.
Biżuteria musi być pełnowartościowa, bez śladów użytkowania, z zachowanymi metkami, paragonem/e-paragonem oraz certyfikatem/ami. Produkty z akcji/promocji specjalnych podlegają pod regulaminy akcji. Możliwość zwrotu nie dotyczy biżuterii personalizowanej (wykonanej według indywidualnej specyfikacji/grawer). Do zwracanej paczki należy dołączyć wydrukowany formularz zwrotu: formularz zwrotu.



4. Karta Podarunkowa Verona

Karty podarunkowe możesz kupić w jednym z naszych Salonów. Ich wartość to wielokrotność 50 PLN (maksymalnie 5000 PLN).

Jeśli chcesz użyć Karty Podarunkowej w Salonie - należy ją okazać Obsłudze Salonu podczas transakcji.

Karta może być wykorzystywana wielokrotnie do wyczerpania salda w okresie jej ważności.
Karta Podarunkowa Verona jest ważna przez okres 24 miesięcy od dnia aktywacji.



5. Bony

Bony Pluxee (byłe Sodexo) możesz wykorzystać podczas zakupów w jednym z naszych Salonów. Okaż Obsłudze Salonu otrzymany Bon podczas zakupów. Aby uzyskać więcej informacji, zachęcamy do kontaktu z jednym z naszych Doradców Klienta.



6. Reklamacje i usługi

Jeśli chcesz zareklamować zakup internetowy, udaj się do wybranego Salonu lub skontaktuj się z jednym z naszych Doradców Klienta, aby zamówić kuriera po odbiór biżuterii.
Warunkiem przyjęcia Reklamacji jest posiadanie dowodu zakupu. Na podstawie paragonu/e-paragonu (nie musisz go drukować!) reklamacja przyjmowana jest w sposób bezwarunkowy.
Jeśli posiadasz inny dowód zakupu - metkę, certyfikat, potwierdzenie płatności lub wskażesz konkretną datę i miejsce zakupu - reklamacja może zostać przyjęta warunkowo.
Decyzję reklamacyjną otrzymasz w ciągu 14 dni. Od decyzji tej przysługuje odwołanie w formie ponownego wszczęcia postępowania reklamacyjnego. Jeśli nie otrzymasz informacji w ciągu 14 dni, wniosek jest rozpatrywany zgodnie z żądaniem. Przedmiot reklamacji jest odbierany w tym samym Salonie, w którym została złożona.

Lista dostępnych usług wraz z cennikiem znajduje się tutaj.

Jeśli chcesz wykonać usługę złóż formularz w wybranym Salonie. Do zlecenia usługi niezbędny jest dowód zakupu: paragon/e-paragon lub numer zamówienia (ewentualnie inny dowód zakupu - metka, certyfikat, potwierdzenie płatności). Możliwość wykonania usługi jest weryfikowana przez specjalistę. W następnym kroku zostaniesz poinformowany o kosztach oraz poproszony o wyrażenie zgody na wykonanie usługi.

Jeżeli produkt posiada możliwość graweru, taka informacja umieszczona jest przy danym produkcie. Treść graweru umieść w komentarzu do zamówienia.