Przejdź do treści

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

1. Zakupy w Salonie

Listę wszystkich Salonów wraz z numerami kontaktowymi znajdziesz  TUTAJ.


W przypadku gdy biżuteria jest dostępna na stronie Verona.pl, możesz złożyć zamówienie z dostawą do wybranego Salonu Verona (z możliwości tej wykluczona jest biżuteria objęta promocją oraz zegarki marek obcych).
Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w tym przypadku w Salonie Verona, tym samym warunki zakupu podlegają Regulaminowi Salonu Verona.
Odbiór jest możliwy tylko w Salonach Verona z wyłączeniem: M1 Kraków, Kamienna Góra oraz Serenada Kraków, nie ma możliwości odbioru w Salonach Verona Partner.


Twoja biżuteria będzie zapakowana w idealne pudełko, które zaprojektowaliśmy z myślą, o każdym rodzaju biżuterii. Wspaniale wyeksponuje ono pierścionki, kolczyki, naszyjniki czy bransoletki.



2. Zakupy w sklepie internetowym Verona.pl

W przypadku, gdy posiadasz konto w Sklepie Internetowym Verona.pl, możesz sprawdzić obecny status zamówienia na swoim profilu, w zakładce "Zamówienia". Ponadto, na bieżąco otrzymasz wiadomości o procesowaniu Twojego zamówienia na podany w zamówieniu adres e-mail.
Nowe zamówienie - zamówienie zostało złożone.
W realizacji - biżuteria jest pakowana i przygotowywana do wysyłki.
Zrealizowane - zamówienie zostało przekazane firmie kurierskiej do doręczenia.
Zamówienie anulowane - zamówienie zostało anulowane, a środki zwracane są na Twoje konto najszybciej jak to możliwe.


Ewentualne zmiany w złożonym zamówieniu mogą zostać wprowadzone po naszej wcześniejszej weryfikacji. Zachęcamy do kontaktu z jednym z naszych Doradców Klienta. Sposoby kontaku znajdziesz tutaj


Jeśli chcesz anulować zamówienie, skontaktuj się z jednym z naszych Doradców Klienta, który zweryfikuje możliwość anulowania zamówienia. Sposoby kontaku znajdziesz tutaj.


Formy płatności za zamówienie:
- płatności online: przelew online, BLIK, karta płatnicza, PayPal, Raty Alior Bank (opcja ratalna jest możliwa dla zamówień od 300 do 10 000 PLN), Raty Santander (opcja ratalna jest możliwa dla zamówień od 100 do 50 000 PLN), płatności odroczone PayPo (dla zamówień do kwoty 5 000 PLN)
- płatność przy odbiorze (dla zamówień do kwoty 5 999 PLN) w formie gotówkowej lub za pomocą kodu BLIK bezpośrednio u kuriera.


Proponujemy dwa rozwiązania ratalne, za pośrednictwem banków:
- Alior Bank raty 0% (opcja ratalna jest możliwa dla zamówień od 300 do 10 000 PLN),
- Santander (opcja ratalna jest możliwa dla zamówień od 100 do 50 000 PLN).


Kup teraz, zapłać później! Złóż zamówienie już teraz i zapłać za 30 dni z PayPo.

W ostatnim kroku w koszyku, wybierz spośród metod płatności PayPo. Zostaniesz przekierowany na stronę PayPo, gdzie po uzupełnieniu danych do zamówienia sfinalizujesz zakupy.

Dowiedz się więcej »

* Zakupy są dostępne dla zamówień od 10 PLN do 5000 PLN


Jeśli nie udało Ci się opłacić zamówienia, sprawdź swoją skrzynkę mailową, gdzie znajdziesz wiadomość potwierdzającą złożenie zamówienia. Jest w niej umieszczony link, dzięki któremu można ponownie opłacić zamówienie. W razie dalszych problemów skontaktuj się z jednym z naszych Doradców Klienta.

Sposoby kontaku znajdziesz tutaj.


Oferujemy Ci najbardziej popularne i bezpieczne formy dostawy:
- Kurier GLS,
- InPost Paczkomat ® 24/7 (dla zamówień do 2000 PLN), - dostawa do wybranego Salonu Verona z wyłączeniem: M1 Kraków, Kamienna Góra oraz Serenada Kraków, (nie dotyczy produktów przecenionych oraz Salonów Verona Partner).

Kupując na Verona.pl, możesz skorzystać z bezpłatnej dostawy dla zamówień powyżej 200 PLN na terenie Polski za pośrednictwem kuriera GLS lub za pośrednictwem urządzeń InPost Paczkomat ® 24/7.

Dla zamówień poniżej 200 PLN koszt dostawy wynosi 14,90 PLN zarówno dla kuriera GLS jak i urządzeń InPost Paczkomat ® 24/7, i jest doliczany do zamówienia. Dostawa do Salonów Verona jest zawsze bezpłatna.

Dostawa realizowana jest w dni robocze.


Na czas realizacji całego zamówienia składa się:
czas wysyłki - rozumiany jako czas na przygotowanie paczki do wysyłki, czas ten podany jest na każdej stronie produktu;
czas dostawy - rozumiany jako czas potrzebny dostawcy na doręczenie paczki.

Dostawa realizowana jest w dni robocze. W przypadku dostawy na terenie Polski trwa to zazwyczaj 1 dzień roboczy, w przypadku dostawy kurierskiej na terenie Unii Europejskiej - od 3 do 5 dni roboczych.

Dostawa do Salononów Verona wynosi do 5 dni roboczych.


Realizujemy dostawę biżuterię do krajów Unii Europejskiej. Koszt wysyłki to 45 PLN.

W przypadku dostawy na terenie Unii Europejskiej trwa to od 3 do 5 dni roboczych.


Twoja biżuteria będzie zapakowana w idealne pudełko, które zaprojektowaliśmy z myślą, o każdym rodzaju biżuterii. Wspaniale wyeksponuje ono pierścionki, kolczyki, naszyjniki czy bransoletki.


Nie musisz się martwić, że ktoś rozpozna, co jest w Twojej paczce. Śmiało możesz zamówić biżuterię bez ryzyka, że ktoś zorientuje się, co zamówiłeś. Nasze ekologiczne kartony nie mają żadnych napisów.


Na życzenie możemy wystawić fakturę imienną lub fakturę VAT. Pamiętaj, żeby składając zamówienie zaznaczyć odpowiednią rubrykę wpisując swoje dane.


Jeśli chcesz dołączyć do biżuterii indywidualne życzenia, dodaj treść życzeń podczas składania zamówienia w dedykowanym polu w zakładce dostawa.

Usługa dodawania kartki z życzeniami może być czasowo wyłączana. Usługa nie dotyczy zamówień z odbiorem w Salonie.



3. Zwroty

W tym samym Salonie, w którym dokonałeś zakupu możesz w ciągu 100 dni:
- wymienić na inny produkt w tej samej cenie lub wyższej (dopłacając różnicę),
- zdecydować się na zwrot środków za zwracany produkt na kartę podarunkową.

Zwracana/wymieniana biżuteria musi być pełnowartościowa, bez śladów użytkowania, z nienaruszoną (tj. przymocowaną do towaru w taki sam sposób jak w dniu zakupu) i nieuszkodzoną metką oraz z certyfikatami, jeżeli w momencie zakupu były wydane. Wyjątek stanowią charmsy, beadsy oraz pierścionki zaręczynowe, dla których zwrot jest możliwy także, gdy metka zostanie odczepiona od produktu, jednak musi być ona przekazana przy zwrocie/wymianie biżuterii. Do zwracanej/wymienianej biżuterii dołącz paragon lub znajdź dowód zakupu w aplikacji Verona Club.

Możliwość zwrotu i wymiany nie dotyczy kart podarunkowych, biżuterii spersonalizowanej (np. grawerowanej), zamówień specjalnych oraz zegarków marek obcych.


Możesz zwrócić biżuterię w ciągu 100 dni od daty doręczenia paczki. W celu dokonania zwrotu za pośrednictwem bezpłatnego kuriera GLS, prosimy o kontakt z jednym z naszych Doradców Klienta, który przekaże szczegółową instrukcję zwrotu. W przypadku wyboru Szybkich Zwrotów InPost Paczkomat ® 24/7 prosimy o skorzystanie z formularza InPost. Zwrotu można dokonać również za pośrednictwem jednego z Salonów Verona.

Jeśli chcesz zwrócić więcej niż jedno zamówienie, prosimy o wysłanie paczek osobno.

Biżuteria musi być pełnowartościowa, bez śladów użytkowania, z zachowanymi metkami, paragonem/e-paragonem (nie musisz go drukować!) oraz certyfikatem/ami. Zasady zwrotów produktów zakupionych w ramach akcji/promocji specjalnej opisane są każdorazowo w regulaminach tych akcji i mogą różnić się od ogólnych zasad zwrotów. Możliwość zwrotu nie dotyczy biżuterii personalizowanej (wykonanej według indywidualnej specyfikacji/grawerowanej).

Do zwracanej paczki należy dołączyć wydrukowany formularz zwrotu: formularz zwrotu.


Jeśli chcesz wysłać zwrot kurierem lub w punkcie nadania, możesz to uczynić wykorzystując kartonik, w którym otrzymałaś/eś swoje zamówienie. Karton jest zwrotny, co oznacza, że znajduje się na nim zamknięcie, którego możesz użyć przygotowując paczkę ze zwrotem. Do przesyłki włóż dobrze zabezpieczoną biżuterię wraz ze wszystkimi elementami, które były w Twoim zamówieniu. Nie musisz dołączać dowodu zakupu (faktury czy e-paragonu), mamy go w formie elektronicznej w swoim systemie.

Twoja paczka jest już przygpotowana. Teraz wypełnij nasz formularz zwrotu.


Zwrot środków nastąpi nie później niż 14 dni od daty doręczenia paczki do siedziby firmy. Domyślnie będzie to zwrot środków w formie, w jakiej dokonałaś/eś zakupu. Jeśli chcesz otrzymać zwrot środków w innej formie wskaż ją w formularz zwrotu.

Jeśli przy zamówieniu wybrałaś/eś płatność przy odbiorze lub opłaciłaś/eś je kartą lub e-kartą podarunkową, poprosimy Cię o podanie numeru konta w formularzu zwrotu.



4. Karta Podarunkowa Verona

Karty podarunkowe możesz kupić w jednym z naszych Salonów. Ich wartość to wielokrotność 50 PLN (maksymalnie 5000 PLN).


Jeśli chcesz użyć Karty Podarunkowej w Salonie - należy ją okazać Obsłudze Salonu podczas transakcji.

Karta może być wykorzystywana wielokrotnie do wyczerpania salda w okresie jej ważności.
Karta Podarunkowa Verona jest ważna przez okres 24 miesięcy od dnia aktywacji.


Jeśli chcesz sprawdzić saldo swojej Karty Podarunkowej wejdź tutaj i wpisz w odpowiednie pola numer swojej karty, kod i PIN.



5. Bony i e-Karty B2B Verona

Bony Pluxee (byłe Sodexo) możesz wykorzystać podczas zakupów w jednym z naszych Salonów. Okaż Obsłudze Salonu otrzymany Bon podczas zakupów. Aby uzyskać więcej informacji, zachęcamy do kontaktu z jednym z naszych Doradców Klienta.


Jeśli chcesz podarować wyjątkowy prezent w postaci e-Karty B2B dla biznesowych partnerów lub dla Twoich pracowników, która pozwoli im na zakup dowolnej biżuterii w Salonach stajonarnych Verona - skontaktuj się z nami:
Marta Hewusz tel. 501 483 432
Marika Stolpe tel. 501 899 437
lub na e-mail: b2b@yes.pl


JJeśli chcesz użyć e-Karty Podarunkowej (B2B) w Salonie - należy ją okazać Obsłudze Salonu podczas transakcji. Możesz ją przedstawić wydrukowaną lub na dowolnym urządzeniu mobilnym.
E-Karta Podarunkowa (B2B) może być wykorzystywana wielokrotnie do wyczerpania salda w okresie jej ważności. Termin ważności e-Karty Podarunkowej Verona podany jest na e-Karcie.


6. Reklamacje i usługi

Jeśli chcesz zareklamować zakup internetowy, udaj się do wybranego Salonu Verona lub skontaktuj się z jednym z naszych Doradców Klienta, aby zamówić kuriera po odbiór biżuterii.
Jeśli chcesz zareklamować biżuterię kupioną w Salonie, udaj się do dowolnego Salonu Verona. (Przedmiot reklamacji jest odbierany w tym samym Salonie, w którym został złożony wniosek reklamacyjny.)
Warunkiem przyjęcia reklamacji jest posiadanie jednego z dowodów zakupu: - paragon - e-paragon (nie musisz go drukować!) - Karta Verona Club, na której zarejestrowany jest zakup, - metka lub certyfikat, - potwierdzenie płatności, - informacja o dacie i miejscu zakupu, - numer zamówienia internetowego.
Decyzję reklamacyjną otrzymasz w ciągu 14 dni. Od decyzji tej przysługuje odwołanie w formie ponownego wszczęcia postępowania reklamacyjnego. Jeśli nie otrzymasz informacji w ciągu 14 dni, wniosek jest rozpatrywany zgodnie z żądaniem.


Jeżeli chcesz pozłocić swoją biżuterię w ramach reklamacji, skontaktuj się z jednym z naszych Doradców Klienta. Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie.


Twój e-paragon znajdziesz w mailu, wysłanym na adres podany podczas składania zamówienia. Nie możesz go odnaleźć? Nie martw się! Jeśli posiadasz inny dowód zakupu - Kartę Verona Club, na której zarejestrowany jest zakup, metkę, certyfikat, potwierdzenie płatności lub wskażesz konkretną datę i miejsce zakupu - reklamacja może zostać przyjęta warunkowo.


Informacje o statusie reklamacji są przesyłane na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia. Jeśli masz dodatkowe pytania skontaktuj się z jednym z naszych Doradców Klienta.



7. Usługi w Veronie

Dodatkowe usługi są dostępne w Salonach Verona. (Nie dotyczy Salonów Partnerskich - listę Salonów znajdziesz tutaj.)
Cennik usług dostępny jest tutaj.
Aby wykonać usługę należy złożyć formularz w wybranym Salonie Verona. Do jego złożenia niezbędny jest dowód zakupu w postaci paragonu lub e-paragonu (nie musisz go drukować!), numeru zamówienia na stronie Verona.pl (ewentualnie inny dowód zakupu - Karta Verona Club z zarejestrowanym zakupem, metka, certyfikat, potwierdzenie płatności). Specjalista w Salonie weryfikuje możliwość wykonania usługi. W następnym kroku zostaniesz poinformowany o kosztach oraz poprosimy Cię o wyrażenie zgody na wykonanie usługi.


Jeżeli produkt posiada możliwość graweru, taka informacja umieszczona jest przy danym produkcie. Treść graweru umieść w dedykowanym polu (maksymalna liczba znaków jest indywidualna dla poszczególnych produktów).


Chcesz pozłocić swoją biżuterię i przywrócić jej dawny blask? Mamy dla Ciebie taką usługę dostępną w Salonie Verona (Nie dotyczy Salonów Partnerskich - listę Salonów znajdziesz tutaj.)
Lista dostępnych usług wraz z cennikiem znajduje się tutaj.
Aby wykonać usługę należy złożyć formularz w wybranym Salonie Verona. Do jego złożenia niezbędny jest dowód zakupu w postaci paragonu lub e-paragonu (nie musisz go drukować!), numeru zamówienia na stronie Verona.pl (ewentualnie inny dowód zakupu - Karta Verona Club z zarejestrowanym zakupem, metka, certyfikat, potwierdzenie płatności). Możliwość wykonania usługi jest weryfikowana przez specjalistę. W następnym kroku zostaniesz poinformowany o kosztach oraz poprosimy Cię o wyrażenie zgody na wykonanie usługi.



8. Verona Club

Dołączając do Verona Club zyskujesz: - rabaty na start - kupoty rabatowe - punkty za zakupy - zniżkę urodzinową - kupon rabatowy za polecenie aplikacji - wcześniejszy dostęp do wyprzedaży - VIP/secret sale
Dodatkowe funkcje w aplikacji: - Historia Twoich zakupów w aplikacji - dowód zakupu masz zawsze pod ręką - Wirtualna miarka jubilerska – dzięki niej możesz samodzielnie w domu dopasować rozmiar pierścionka lub obrączki, - Mapa Salonów - umożliwia znalezienie Salonu Verona oraz jego danych kontaktowych.
Jesli chcesz dowiedzieć się więcej o Verona Clubie kliknij tutaj.


Za każdą wydaną złotówkę przysługuje 1 punkt. Punkty za zakupy naliczają się od momentu przystąpienia do Verona Club.


1. Zaloguj się do Panelu Klienta na Verona.pl.
2. W wyznaczonym polu wpisz numer karty programu lojalnościowego, który znajdziesz w aplikacji Verona Club w zakładce "Karta".
3. Dodaj kartę.
4. Nastąpiło połączenie karty Verona Club z kontem Klienta Sklepu Internetowego Verona.pl.


Aplikacja Verona Club obowiązuje w Salonach Verona (nie dotyczy Salonów Verona Partner). Mapę Salonów znajdziesz tutaj


Kupony Verona Club można zrealizować zarówno w Salonie Verona jak i na Verona.pl, chyba że warunki promocji stanowią inaczej - wtedy jest to opisane w treści kuponu lub ofercie w aplikacji Verona Club.

Aby skorzystać z kuponów na Verona.pl:
1. Zaloguj się do Panelu Klienta na Verona.pl i sprawdź czy Twoje konto jest połączone z kontem Verona Club.
2. Aktywuj kupon w aplikacji (zakładka Kupony).
3. Dodaj do koszyka na Verona.pl produkty spełniające warunki promocji.
4. Rabat czeka na Ciebie w koszyku.


Aby skorzystać z kuponów w Salonie Verona:
1. Odwiedź wybrany Salon Verona.
2. Wybierz produkty spełniające warunki promocji.
3. Aktywuj kupon w aplikacji i pokaż go jednemu z Doradców Klienta w Salonie Verona.
4. Twój rabat zostanie naliczony przy kasie.


Aby skorzystać z promocji urodzinowej w Verona Club, uzupełnij datę urodzenia w aplikacji (zakładka "Mój Profil"). W ciągu 7 dni przed datą urodzin otrzymasz prezent - kupon rabatowy (ważny 30 dni).


Możesz zrezygnować z Programu Lojalnościowego Verona Club za pośrednictwem aplikacji mobilnej (w zakładce „Mój profil” potwierdź usunięcie konta w Programie Lojalnościowym) lub poprzez nadesłanie pisemnego oświadczenia pod adres: YES Biżuteria S.A. ul. Świerzawska 1, 60-321 Poznań.
Rezygnacja z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym Verona Club nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia od Klienta.


9. Produkty Verona

Niestety nie ma możliwości kupna pojedynczego kolczyka z kompletu. Umożliwiamy zakup całej pary lub dedykowanych pojedynczych kolczyków, które nie są elementem kompletu.


Jeśli zastanawiasz się jak dbać o biżuterię lub jak ją przechowywać, zajrzyj do naszego poradnika.


Jeśli zastanawiasz się jak dbać o biżuterię lub jak ją przechowywać, zajrzyj do naszego poradnika.


Nasza biżuteria jest bezpieczna i spełnia wszelkie wymagane normy, nie powinna uczulać.
Biżuteria ze srebra lub złocone metale mogą w rzadkich przypadkach powodować reakcje alergiczne, takie jak podrażnienie skóry czy wysypka. Jeśli pojawią się takie objawy, należy przerwać noszenie biżuterii.


Jeśli chcesz pogłębić wiedzę na temat diamentów przeczytaj nasz poradnik diamentowy


Bezpieczeństwo produktu
Produkty YES są zgodne z normą EN 1811:2011+A1:2015 dotyczącą uwalniania niklu. Biżuteria nie zawiera substancji chemicznych zakazanych przez REACH, takich jak: ołów, nikiel, kadm.
Użytkowanie
Należy obchodzić się ostrożnie podczas zakładania, zdejmowania i przechowywania biżuterii, aby uniknąć skaleczeń, uszkodzenia ubrań lub przypadkowego zarysowania powierzchni. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, takich jak pęknięcia, odkształcenia lub odłamanie części, należy natychmiast przerwać użytkowanie, aby zapobiec dalszym uszkodzeniom, oraz skonsultować się z profesjonalistą w celu naprawy.
Uczulenia
Biżuteria ze srebra lub złocone metale mogą w rzadkich przypadkach powodować reakcje alergiczne, takie jak podrażnienie skóry czy wysypka. Jeśli pojawią się takie objawy, należy przerwać noszenie biżuterii.