Salon Jubilerski "Diamante" C.H. TESCO
Verona Partner
ul. Jana Pawła II 17
58-500 Jelenia Góra
Telefon: 75 643 06 77, 501 483 215
E-mail: diamante@poczta.fm
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Lista wszystkich Salonów wraz z numerami kontaktowymi znajdziesz TUTAJ.
Formy płatności za zamówienie:
- płatności online: przelew online, BLIK, karta płatnicza, PayPal, Raty Alior Bank (opcja ratalna jest możliwa dla zamówień od 300 do 10 000 PLN), płatności odroczone PayPo (dla zamówień do kwoty 2 000 PLN)
- płatność przy odbiorze (dla zamówień do kwoty 6 000 PLN) w formie gotówkowej lub za pomocą kodu BLIK bezpośrednio u kuriera.
Lista dostępnych usług wraz z cennikiem znajduje się tutaj.
Aby wykonać usługę należy złożyć formularz w wybranym Salonie. Do jego złożenia niezbędny jest dowód zakupu w postaci paragonu/ e-paragonu lub numeru zamówienia na stronie Verona.pl (ewentualnie inny dowód zakupu - metka, certyfikat, potwierdzenie płatności). Biżuteria jest przekazywana do specjalisty, który weryfikuje możliwość wykonania usługi. W następnym kroku zostaniesz poinformowany o kosztach oraz poprosimy Cię o wyrażenie zgody na wykonanie usługi.
Możesz zwrócić biżuterię w ciągu 100 dni od daty zakupu. W celu dokonania zwrotu za pośrednictwem bezpłatnego kuriera GLS prosimy o kontakt z jednym z naszych Doradców Klienta, który przekaże szczegółową instrukcję zwrotu. W przypadku wyboru Szybkich Zwrotów InPost prosimy o skorzystanie z formularza InPost. Zwrotu można dokonać również za pośrednictwem jednego z Salonów. Biżuteria musi być pełnowartościowa, bez śladów użytkowania, z zachowanymi metkami, paragonem/e-paragonem oraz certyfikatem/ami. Produkty z akcji/promocji specjalnych podlegają pod regulaminy akcji. Możliwość zwrotu nie dotyczy biżuterii personalizowanej (wykonanej według indywidualnej specyfikacji/grawer).
Do zwracanej paczki należy dołączyć wydrukowany formularz zwrotu: formularz zwrotu.