Verona Warszawa Arkadia
Salon Verona
al. Jana Pawła II 82
00-175 Warszawa
Telefon: 505 690 084
E-mail: arkadiawarszawa@verona.pl
Poniedziałek - Piątek:
10:00-22:00
Sobota:
10:00-22:00
Niedziela handlowa:
10:00-21:00
Galeria Młociny
Salon Verona
ul. Zgrupowania AK Kampinos 15
01-943 Warszawa
Telefon: 22 81 28 551
E-mail: mlocinywarszawa@verona.pl
Poniedziałek - Piątek:
10:00-22:00
Sobota:
10:00-22:00
Niedziela handlowa:
10:00-21:00
Verona C.H. Bemowo
Salon Verona
ul. Powstańców Śląskich 126
01-466 Warszawa
Telefon: 735 924 510
E-mail: bemowowarszawa@verona.pl
Poniedziałek - Piątek:
10:00-21:00
Sobota:
10:00-21:00
Niedziela handlowa:
10:00-20:00
AM Jubiler C.H. Fort Wola
Partner Verona
ul. Połczyńska 4B/113
01-378 Warszawa
Telefon: 721 917 171
Poniedziałek - Piątek:
10:00-21:00
Sobota:
10:00-21:00
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Lista wszystkich Salonów wraz z numerami kontaktowymi znajdziesz TUTAJ.
Formy płatności za zamówienie:
- płatności online: przelew online, BLIK, karta płatnicza, PayPal, Raty Alior Bank (opcja ratalna jest możliwa dla zamówień od 300 do 10 000 PLN), płatności odroczone PayPo (dla zamówień do kwoty 2 000 PLN)
- płatność przy odbiorze (dla zamówień do kwoty 6 000 PLN) w formie gotówkowej lub za pomocą kodu BLIK bezpośrednio u kuriera.
Lista dostępnych usług wraz z cennikiem znajduje się tutaj.
Aby wykonać usługę należy złożyć formularz w wybranym Salonie. Do jego złożenia niezbędny jest dowód zakupu w postaci paragonu/ e-paragonu lub numeru zamówienia na stronie Verona.pl (ewentualnie inny dowód zakupu - metka, certyfikat, potwierdzenie płatności). Biżuteria jest przekazywana do specjalisty, który weryfikuje możliwość wykonania usługi. W następnym kroku zostaniesz poinformowany o kosztach oraz poprosimy Cię o wyrażenie zgody na wykonanie usługi.
Możesz zwrócić biżuterię w ciągu 100 dni od daty zakupu. W celu dokonania zwrotu za pośrednictwem bezpłatnego kuriera GLS prosimy o kontakt z jednym z naszych Doradców Klienta, który przekaże szczegółową instrukcję zwrotu. W przypadku wyboru Szybkich Zwrotów InPost prosimy o skorzystanie z formularza InPost. Zwrotu można dokonać również za pośrednictwem jednego z Salonów. Biżuteria musi być pełnowartościowa, bez śladów użytkowania, z zachowanymi metkami, paragonem/e-paragonem oraz certyfikatem/ami. Produkty z akcji/promocji specjalnych podlegają pod regulaminy akcji. Możliwość zwrotu nie dotyczy biżuterii personalizowanej (wykonanej według indywidualnej specyfikacji/grawer).
Do zwracanej paczki należy dołączyć wydrukowany formularz zwrotu: formularz zwrotu.