Przejdź do treści

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zakupy online

Zamów już teraz biżuterię Verona!

    • Bezpłatna dostawa na terenie Polski dla zamówień złożonych do 24.12.
    • Opcje dostawy: przesyłka kurierska, InPost Paczkomat ® 24/7, odbiór w Salonie Verona
    • Dostawa kurierska oraz do urządzeń InPost Paczkomat ® 24/7 realizowana jest w dni robocze
    • Na terenie całej Unii Europejskiej możesz skorzystać z dostawy za pośrednictwem kuriera GLS. Koszt dostawy na obszarze UE wynosi 45 PLN i jest doliczany do zamówienia
    • Realizacja wysyłek nawet w jeden dzień roboczy
    • Możliwość zwrotu biżuterii do 100 dni*
    • Bezpłatne zwroty
    • Gwarancja bezpieczeństwa zakupów i ochrony prywatności

*Nie dotyczy zamówień z dostawą do Salonu VERONA oraz biżuterii spersonalizowanej w tym grawerowanej oraz wykonanej na specjalne zamówienie.

Formy płatności

  • Opłata przy odbiorze – płatność gotówką przy odbiorze przesyłki od kuriera - realizowane maksymalnie do kwoty 5999 zł
  • Przelew online - za pośrednictwem Przelewy24
  • Raty - za pośrednictwem Przelewy24
  • Karta płatnicza
  • PayPal

Dostawa

Przy każdym produkcie podajemy informację dotyczącą typowego terminu realizacji zamówienia. Pamiętaj, aby doliczyć do niego czas dostawy paczki (Kurier GLS, Inpost, dostawa do Salonu).

W przypadku biżuterii z brylantami i kamieniami o konkretnej, rzadkiej charakterystyce, czas oczekiwania może ulec wydłużeniu. Jeżeli czas realizacji mógłby być dłuższy niż podany, poinformujemy o tym telefonicznie lub mailowo, w celu potwierdzenia aktualności zamówienia.

Dostawa z odbiorem w Salonie w dniach od 07.12.2023 do 12.01.2024 jest niedostępna.

Zwroty

Biżuterię zakupioną na Verona.pl możesz zwrócić w ciągu 100 dni od daty zakupu. Aby skorzystać z opcji bezpłatnego kuriera GLS, prosimy o skontaktowanie się z jednym z naszych Doradców Klienta, którzy udzielą szczegółowych informacji dotyczących procedury zwrotu. W przypadku wybrania Szybkich Zwrotów InPost, prosimy o skorzystanie z dedykowanego formularza InPost. Istnieje również możliwość zwrotu poprzez jeden z naszych Salonów.

Biżuteria musi być pełnowartościowa, bez śladów użytkowania, z zachowanymi metkami, paragonem/e-paragonem oraz certyfikatem/ami. Zwroty produktów objętych promocjami podlegają regulaminom danej akcji promocyjnej. Możliwość zwrotu nie dotyczy biżuterii personalizowanej (wykonanej według indywidualnej specyfikacji/grawer). Do odsyłanej biżuterii prosimy dołączyć wydrukowany formularz zwrotu, który można pobrać ze strony internetowej: formularz zwrotu.