Przejdź do treści

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zakupy w Verona

Formy płatności

  • Płatności online: przelew online, BLIK, karta płatnicza, Google Pay, Apple Pay.
  • Płatności ratalne: Raty z PayU (opcja ratalna jest możliwa dla zamówień od 300 do 50 000 PLN).
  • Płatności odroczone: PayPo (dla zamówień do kwoty 6 000 PLN), Twisto (dla zamówień do kwoty 2 000 PLN).
  • Płatność przy odbiorze (dla zamówień do kwoty 5 999 PLN) w formie gotówkowej lub za pomocą kodu BLIK bezpośrednio u kuriera.

Wszystkie płatności online realizowane są przez PayU.

KOSZTY DOSTAWY

Teraz całkowicie darmowa dostawa w Verona Club - dotyczy wszystkich zamówień realizowanych na terenie Polski i z wysyłką zagraniczną.

Kupując na Verona.pl (nie należąc do Verona Club) możesz skorzystać z darmowej dostawy dla zamówień powyżej 199 PLN na terenie Polski za pośrednictwem kuriera GLS lub za pośrednictwem urządzeń InPost Paczkomat ® 24/7. Dla zamówień poniżej 199 PLN koszt dostawy wynosi 14,90 PLN i zostanie doliczony do zamówienia. Dostawa jest realizowana w dni robocze.

Składając zamówienie na Verona.pl możesz również wybrać darmową dostawę z odbiorem w wybranym przez Ciebie Salonie.

Na terenie całej Unii Europejskiej możesz skorzystać z darmowej dostawy za pośrednictwem kuriera GLS dla zamówień powyżej 300 PLN, poniżej tej kwoty koszt dostawy to 25 PLN i zostanie on doliczony do zamówienia.

Formy dostawy Warunki dostawy Jestem w Verona Club Nie jestem w Verona Club
Kurier GLS, InPost Paczkomat ® 24/7 Zamówienia poniżej 199 PLN na terenie Polski 0,00 PLN 14,90 PLN
Kurier GLS, InPost Paczkomat ® 24/7 Zamówienia powyżej 199 PLN na terenie Polski 0,00 PLN 0,00 PLN
Kurier GLS Zamówienia poniżej 300 PLN na terenie Unii Europejskiej 0,00 PLN 25,00 PLN
Kurier GLS Zamówienia powyżej 300 PLN na terenie Unii Europejskiej 0,00 PLN 0,00 PLN
Zamówienia
z dostawą do
Salonów Verona
Nie dotyczy przecenionych produktów. 0,00 PLN 0,00 PLN


FORMY DOSTAWY

Oferujemy Ci najpopularniejsze i najbezpieczniejsze formy dostawy:

  • Kurier GLS
  • InPost Paczkomat ® 24/7 (dla zamówień do 2 000 PLN)
  • Dostawa do wybranego Salonu Verona (nie dotyczy produktów przecenionych oraz Salonów Partnerskich)

Przy każdym produkcie podajemy informację dotyczącą typowego terminu realizacji zamówienia. Pamiętaj, aby doliczyć do niego czas dostawy paczki (Kurier GLS, Inpost, dostawa do Salonu).

Czas wysyłki jest podany przy każdym naszym produkcie, jest to informacja ile czasu potrzebujemy na spakowanie i przygotowanie produktu do wysyłki.
Czas dostawy to czas, którego potrzebuje przewoźnik, by dostarczyć przesyłkę do miejsca docelowego. W przypadku dostawy na terenie Polski trwa to zazwyczaj 1 dzień roboczy, w przypadku dostawy na terenie Unii Europejskiej trwa to od 3 do 5 dni roboczych.

W przypadku biżuterii z brylantami i kamieniami o konkretnej, rzadkiej charakterystyce, czas oczekiwania może ulec wydłużeniu. Jeżeli czas realizacji mógłby być dłuższy niż podany, poinformujemy o tym telefonicznie lub mailowo, w celu potwierdzenia aktualności zamówienia.

Zwroty internetowe

Biżuterię zakupioną na Verona.pl możesz zwrócić bezpłatnie w ciągu 100 dni od daty zakupu*. Aby skorzystać z opcji bezpłatnego kuriera GLS, prosimy o skontaktowanie się z jednym z naszych Doradców Klienta, którzy udzielą szczegółowych informacji dotyczących procedury zwrotu. W przypadku wybrania Szybkich Zwrotów InPost, prosimy o skorzystanie z dedykowanego formularza InPost. Istnieje również możliwość zwrotu poprzez jeden z naszych Salonów.

Biżuteria musi być pełnowartościowa, bez śladów użytkowania, z zachowanymi metkami, paragonem/e-paragonem oraz certyfikatem/ami. Zwroty produktów objętych promocjami podlegają regulaminom danej akcji promocyjnej. Możliwość zwrotu nie dotyczy biżuterii personalizowanej (wykonanej według indywidualnej specyfikacji/grawer). Zwracając biżuterię, weź pod uwagę, aby numer serii produktu pochodził z danego zamówienia. Do odsyłanej biżuterii prosimy dołączyć wydrukowany formularz zwrotu, który można pobrać ze strony internetowej: formularz zwrotu.

*Nie dotyczy biżuterii spersonalizowanej w tym grawerowanej oraz wykonanej na specjalne zamówienie. Zwroty zamówień z dostawą do Salonu VERONA podlegają Regulaminowi Sprzedaży w Salonie Verona.

Zwroty w salonie

W tym samym Salonie, w którym dokonałeś zakupu w ciągu 100 dni możesz:
- wymienić na inny produkt w tej samej cenie lub wyższej (dopłacając różnicę)
- zdecydować się na zwrot środków za zwracany produkt na kartę podarunkową

Zwracana/wymieniana biżuteria musi być pełnowartościowa, bez śladów użytkowania, z zachowanym paragonem/e-paragonem (nie musisz go drukować!), z nienaruszoną (tj. przymocowaną do towaru w taki sam sposób jak w dniu zakupu) i nieuszkodzoną metką oraz z certyfikatami, jeżeli w momencie zakupu były wydane; wyjątek stanowią charmsy, beadsy oraz pierścionki zaręczynowe, dla których zwrot jest możliwy także, gdy metka zostanie odczepiona od produktu, jednak musi być ona przekazana przy zwrocie/ wymianie biżuterii.

Możliwość zwrotu i wymiany nie dotyczy kart podarunkowych, biżuterii spersonalizowanej (np. grawer), zamówień specjalnych oraz zegarków marek obcych.