Zamów już teraz biżuterię Verona!
- Tylko teraz dla wszystkich zamówień złożonych na Verona.pl w dniach od 24.03.2025 r. (od godziny 10:00) do 31.03.2025 r. (do godziny 23:59) możesz skorzystać z bezpłatnej dostawy na terenie Polski za pośrednictwem kuriera GLS lub urządzeń InPost Paczkomat ® 24/7.
- Bezpłatna dostawa na terenie Polski dla zamówień od 200 PLN
- Dla zamówień o wartości poniżej 200 PLN koszt dostawy wynosi 14,90 PLN
- Opcje dostawy: przesyłka kurierska, InPost Paczkomat ® 24/7, odbiór w Salonie Verona
- Dostawa kurierska oraz do urządzeń InPost Paczkomat ® 24/7 realizowana jest w dni robocze
- Na terenie całej Unii Europejskiej możesz skorzystać z dostawy za pośrednictwem kuriera GLS. Koszt dostawy na obszarze UE wynosi 45 PLN i jest doliczany do zamówienia
- Realizacja wysyłek nawet w jeden dzień roboczy
- Możliwość zwrotu biżuterii do 100 dni*
- Bezpłatne zwroty
- Gwarancja bezpieczeństwa zakupów i ochrony prywatności
*Nie dotyczy biżuterii spersonalizowanej w tym grawerowanej oraz wykonanej na specjalne zamówienie. Zwroty zamówień z dostawą do Salonu VERONA podlegają Regulaminowi Sprzedaży w Salonie Verona.
Formy płatności
- Opłata przy odbiorze – płatność gotówką przy odbiorze przesyłki od kuriera - realizowane maksymalnie do kwoty 5 999 PLN
- Przelew online - za pośrednictwem Przelewy24
- PayPo - płatności odroczone dla zamówień do kwoty 5 000 PLN
- Raty Alior Bank- opcja ratalna jest możliwa dla zamówień od 300 do 10 000 PLN
- Karta płatnicza
- PayPal
- BLIK
Dostawa
Przy każdym produkcie podajemy informację dotyczącą typowego terminu realizacji zamówienia. Pamiętaj, aby doliczyć do niego czas dostawy paczki (Kurier GLS, Inpost, dostawa do Salonu).
Czas wysyłki jest podany przy każdym naszym produkcie, jest to informacja ile czasu potrzebujemy na spakowanie i przygotowanie produktu do wysyłki.
Czas dostawy to czas, którego potrzebuje przewoźnik, by dostarczyć przesyłkę do miejsca docelowego. W przypadku dostawy na terenie Polski trwa to zazwyczaj 1 dzień roboczy, w przypadku dostawy na terenie Unii Europejskiej trwa to od 3 do 5 dni roboczych.
W przypadku biżuterii z brylantami i kamieniami o konkretnej, rzadkiej charakterystyce, czas oczekiwania może ulec wydłużeniu. Jeżeli czas realizacji mógłby być dłuższy niż podany, poinformujemy o tym telefonicznie lub mailowo, w celu potwierdzenia aktualności zamówienia.
Zwroty internetowe
Biżuterię zakupioną na Verona.pl możesz zwrócić w ciągu 100 dni od daty zakupu. Aby skorzystać z opcji bezpłatnego kuriera GLS, prosimy o skontaktowanie się z jednym z naszych Doradców Klienta, którzy udzielą szczegółowych informacji dotyczących procedury zwrotu. W przypadku wybrania Szybkich Zwrotów InPost, prosimy o skorzystanie z dedykowanego formularza InPost. Istnieje również możliwość zwrotu poprzez jeden z naszych Salonów.
Biżuteria musi być pełnowartościowa, bez śladów użytkowania, z zachowanymi metkami, paragonem/e-paragonem oraz certyfikatem/ami. Zwroty produktów objętych promocjami podlegają regulaminom danej akcji promocyjnej. Możliwość zwrotu nie dotyczy biżuterii personalizowanej (wykonanej według indywidualnej specyfikacji/grawer). Zwracając biżuterię, weź pod uwagę, aby numer serii produktu pochodził z danego zamówienia. Do odsyłanej biżuterii prosimy dołączyć wydrukowany formularz zwrotu, który można pobrać ze strony internetowej: formularz zwrotu.
Zwroty w salonie
W tym samym Salonie, w którym dokonałeś zakupu w ciągu 100 dni możesz:
- wymienić na inny produkt w tej samej cenie lub wyższej (dopłacając różnicę)
- zdecydować się na zwrot środków za zwracany produkt na kartę podarunkową
Zwracana/wymieniana biżuteria musi być pełnowartościowa, bez śladów użytkowania, z zachowanym paragonem/e-paragonem (nie musisz go drukować!), z nienaruszoną (tj. przymocowaną do towaru w taki sam sposób jak w dniu zakupu) i nieuszkodzoną metką oraz z certyfikatami, jeżeli w momencie zakupu były wydane; wyjątek stanowią charmsy, beadsy oraz pierścionki zaręczynowe, dla których zwrot jest możliwy także, gdy metka zostanie odczepiona od produktu, jednak musi być ona przekazana przy zwrocie/ wymianie biżuterii.
Możliwość zwrotu i wymiany nie dotyczy kart podarunkowych, biżuterii spersonalizowanej (np. grawer), zamówień specjalnych oraz zegarków marek obcych.