Przejdź do treści

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zakupy w Verona

Zamów już teraz biżuterię Verona!

    • Bezpłatna dostawa na terenie Polski dla zamówień od 200 PLN
    • Dla zamówień o wartości poniżej 200 PLN koszt dostawy wynosi 14,90 PLN
    • Opcje dostawy: przesyłka kurierska, InPost Paczkomat ® 24/7, odbiór w Salonie Verona
    • Dostawa kurierska oraz do urządzeń InPost Paczkomat ® 24/7 realizowana jest w dni robocze
    • Na terenie całej Unii Europejskiej możesz skorzystać z dostawy za pośrednictwem kuriera GLS. Koszt dostawy na obszarze UE wynosi 45 PLN i jest doliczany do zamówienia
    • Realizacja wysyłek nawet w jeden dzień roboczy
    • Możliwość zwrotu biżuterii do 100 dni*
    • Bezpłatne zwroty
    • Gwarancja bezpieczeństwa zakupów i ochrony prywatności

*Nie dotyczy biżuterii spersonalizowanej w tym grawerowanej oraz wykonanej na specjalne zamówienie. Zwroty zamówień z dostawą do Salonu VERONA podlegają Regulaminowi Sprzedaży w Salonie Verona.

Formy płatności

  • Opłata przy odbiorze – płatność gotówką przy odbiorze przesyłki od kuriera - realizowane maksymalnie do kwoty 6 000 PLN
  • Przelew online - za pośrednictwem Przelewy24
  • PayPo - płatności odroczone dla zamówień do kwoty 5 000 PLN
  • Raty Alior Bank- opcja ratalna jest możliwa dla zamówień od 300 do 10 000 PLN
  • Karta płatnicza
  • PayPal
  • BLIK

Dostawa

Przy każdym produkcie podajemy informację dotyczącą typowego terminu realizacji zamówienia. Pamiętaj, aby doliczyć do niego czas dostawy paczki (Kurier GLS, Inpost, dostawa do Salonu). W przypadku wysyłki zagranicznej do krajów Unii Europejskiej czas dostawy wynosi od 3 do 5 dni roboczych.

W przypadku biżuterii z brylantami i kamieniami o konkretnej, rzadkiej charakterystyce, czas oczekiwania może ulec wydłużeniu. Jeżeli czas realizacji mógłby być dłuższy niż podany, poinformujemy o tym telefonicznie lub mailowo, w celu potwierdzenia aktualności zamówienia.

Zwroty internetowe

Biżuterię zakupioną na Verona.pl możesz zwrócić w ciągu 100 dni od daty zakupu. Aby skorzystać z opcji bezpłatnego kuriera GLS, prosimy o skontaktowanie się z jednym z naszych Doradców Klienta, którzy udzielą szczegółowych informacji dotyczących procedury zwrotu. W przypadku wybrania Szybkich Zwrotów InPost, prosimy o skorzystanie z dedykowanego formularza InPost. Istnieje również możliwość zwrotu poprzez jeden z naszych Salonów.

Biżuteria musi być pełnowartościowa, bez śladów użytkowania, z zachowanymi metkami, paragonem/e-paragonem oraz certyfikatem/ami. Zwroty produktów objętych promocjami podlegają regulaminom danej akcji promocyjnej. Możliwość zwrotu nie dotyczy biżuterii personalizowanej (wykonanej według indywidualnej specyfikacji/grawer). Zwracając biżuterię, weź pod uwagę, aby numer serii produktu pochodził z danego zamówienia. Do odsyłanej biżuterii prosimy dołączyć wydrukowany formularz zwrotu, który można pobrać ze strony internetowej: formularz zwrotu.

Zwroty w salonie

W tym samym Salonie, w którym dokonałeś zakupu w ciągu 100 dni możesz:
- wymienić na inny produkt w tej samej cenie lub wyższej (dopłacając różnicę)
- zdecydować się na zwrot środków za zwracany produkt na kartę podarunkową

Zwracana/wymieniana biżuteria musi być pełnowartościowa, bez śladów użytkowania, z zachowanym paragonem/e-paragonem (nie musisz go drukować!), z nienaruszoną (tj. przymocowaną do towaru w taki sam sposób jak w dniu zakupu) i nieuszkodzoną metką oraz z certyfikatami, jeżeli w momencie zakupu były wydane; wyjątek stanowią charmsy, beadsy oraz pierścionki zaręczynowe, dla których zwrot jest możliwy także, gdy metka zostanie odczepiona od produktu, jednak musi być ona przekazana przy zwrocie/ wymianie biżuterii.

Możliwość zwrotu i wymiany nie dotyczy kart podarunkowych, biżuterii spersonalizowanej (np. grawer), zamówień specjalnych oraz zegarków marek obcych.